Tuesday, October 26, 2010

Oh Tidak !!!!

Tinggal 3 week jer.. alamak.. sayangnyer aku nak melangkah mninggalkan zaman bujang(remaja).. beratnyer kaki aku nk melangkah ker alam perkahwinan.. oh tuhan.. hanya engkau yg mengetahui segala isi hati aku.... Kawan2 ramai yg tanya.. mcm mn perasaan aku bler nk kawin.. knp mulut aku mst cakap aku raser sedeh.. y? y? y?y?y?................... 
Errrmmm korang semua.. aku mmg btul2 sad nie.. =(
Dah lmer kter x borak2 citer hal life msing2 kan.. sampailah aku dah nk kawin.. mcm2 aku nk citer ngn korng.. tp masa dan waktu itu x mingizinkan utk kita berbicara bersama..
Now x per la, biarpon blog nie x semua yg akan singgah. aku ttp nak bg tau korng.. AKU SAD nak kawin... ohhhhhhh.. tidakkkkkk!!!!..
 Aper perasaan aku nie... Gler aper kalo org kter x sonok kawin.. mmg la aku sonok.. yerk la.. nak menghalalkan aper yang haram kan.. tp nk teruskan khidupan itu yg aku takot ssgt.. aku takot sgt kapal aku karam di tengah lautan... btol ker jalan yg aku pilih nie... errr.. sedehnyer... korang!!!
abah & mak.. pasni tanggungjawap abah & mak th teraling pada suami.. so doakan kebahagiaan keluarga yang akk bina ini...

No comments: